נתניהו: "התקשורת מרדימה אתכם – צאו להצביע"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "התקשורת מרדימה אתכם – צאו להצביע"

    לחץ במפלגות החרדיות: ח"כ יעקב אשר אמר במטה יהדות התורה באלעד: "אנחנו נחטוף מכה מכה גדולה מאד אם הציבור לא יתעורר מהאדישות ויצא להצביע, חייבים למצות את כל הקולות"

    Israelis seen near election campaign posters outside a voting station in Tzfat, during the Knesset Elections, on March 2, 2020. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?????? ???? ????? ??? ????? ????
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה של הימין להכרעה: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאחוזי ההצבעה הנמוכים במעוזי הימין ברחבי הארץ ובריכוזים החרדים, לדבריו "התקשורת מנסה להרדים את בוחרי הליכוד. אנחנו עדיין במרחק של מנדט מכחול לבן".

    נתניהו קרא לימין, "חייבים לצמצם את הפער. חייבים לצאת להצביע. אם יצאתם להצביע – תדאגו שעוד יצאו להצביע. אנחנו חייבים לנצח. זה בידיים שלנו. קדימה להסתער".

    אחוזי ההצבעה נכון לשעה 18:00, אחוזי הצבעה 56.3. 2.8 אחוז יותר מספטמבר מדובר ב-180,000 מצביעים חדשים.

    3611 בוחרים הצביעו בקלפיות הייעודיות ל"מבודדי בית" עד לשעה 18:00.

    פאניקה במפלגות החרדיות: ח"כ יעקב אשר כעת במטה דגל באלעד אמר לפעילי: "זו קריאת חירום, בבחירות הקודמות נתניהו צעק גיוואלד ולא האמינו לו, הפעם הוא לא צועק אבל אנחנו חייבים לצעוק" אמר אשר והוסיף, "אנחנו נחטוף מכה מכה גדולה מאד אם הציבור לא יתעורר מהאדישות ויצא להצביע, חייבים למצות את כל הקולות".



    0 תגובות